Mys torsdag

Hej på er! Kom hem för någon timma sedan men har verkligen inte gjort någonting sedan dess. Jag känner mig helt sjukt trött och seg. Att jag har det kallaste rummet i hela huset gör det inte bättre heller, kan jag lova. Men jag har gjort det riktigt mysigt faktiskt och tänt nästan alla mina levande ljus i rummet för att få upp värmen. Tagit på mig mina mys tofflor och min underbara filt med armar. Som sagt, så har jag verkligen bara tagit det lugnt, kollat lite på tv. Snart tänkte jag förflytta mig till sängen och kolla klart på PLL avsnittet jag började på igår, var verkligen så trött så jag somna med datorn i knät. Så jag ska fortsätta att bara ta det lugnt, och kolla serier hela kvällen, för ni missar väll inte dubbelavsnittet av Revenge kl 21? Braaa. 


Såhär mysigit har jag det hos mig just nuuuu hihi! Kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback