Påväg till min brevlåda

Härom kvällen när jag inte kunde somna så fick jag för mig att jag skulle beställa lite mobilskal, och asså jag vet inte vad det är med mig, men för något år sedan så hittade jag en sida på nätet med en massa olika elektronikprylar och lite andra saker, till ett SJUKT billigt pris och dessutom gratis frakt. Förstår ni nu varför jag beställer där ifrån hela tiden? Kan liksom bara sådär klicka hem ett skal för 7:- haha. Nackdelen är bara att leverans tiden är ganska seg, med tanke på att varorna skickas från Kina, men å andra sidan så är det fett värt den väntan med tanke på hur billigt det faktiskt är! 

Dessa två skönheter var det jag klickade hem, asså hur snygga?? Dock har jag redan de till vänster med diamanterna, men det håller på att gå sönder så det var lika bra att beställa ett nytt hihi.
Klicka HÄR för att komma till sidan jag pratar om :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback