Veckans fynd - in love

Äntligen har lönen kommit! Kan säga att det kändes riktigt gött när pengarna rullade in på kontot. Så i Fredags efter skolan tog jag en sväng förbi backaplan innan jag skulle hem för att kolla om jag hittade någonting och yes, jag gjorde världens fynd! För det första så hade dem 25% rabatt på ALLA bh:ar och 50% på alla REA-varor, så jag lyckades alltså få med mig min favorit BH hem och en ny väska som jag är helt förälskad i. 

För inte alls länge sedan så gick min väska sönder som jag använder everyday, den väskan var i en perfekt storlek för att ha med sig dem nödvändiga sakerna som man inte har plats att bära i fickorna, men somsagt så gick den sönder (tror jag skrev om det i ett inlägg?) och jag var tvungen att åka akut till stan för att hitta en ny, då alla väskor jag har hemma inte alls är i samma size som den jag hade tidigare, lyckades hitta en ok bra väska, men inget som jag vart nöjd över alls, så när jag då hittade denna pärlan i fredags så kunde jag inte låta bli, för denna är till o med bättre en den jag hade förut!! 

Haha asså jag och mina väskor... mina vänner vet vilket extremt jävla beroende jag har av dem.. opps

99:- på Kappahl (!!!!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback