HEM LJUVA HEM

Nu är jag hemma igen! - eller okej, jag kom hem vid kl 8 och sedan dess så har jag packat upp mina kläder, satt på en maskin tvätt och ätit lite, samt kollat på ett avsnitt av Greys anatomy som jag inte kollat på på en vecka haha. Min vecka har varit jätte bra och vi har verkligen haft tur med vädret, så som ni har sett så har vi legat på stranden i stort sett varje dag, men nu är det verkligen skönt att vara hemma igen. SOM jag har saknat min säng. 

Vi lämnade Skåne vid 11:30 i förmiddags, sedan stannade vi på Ullared för lite shopping på vägen hem, och var där tills som stängde och lite till, så ni förstår att det har varit en lång dag. Det ända tråkiga med att vara hemma igen är att jag är själv hemma, vilket på sett och vis är väldigt skönt, men jag har inte träffat min mamma och bror på 1 vecka nu, så jag saknar dom en hel del faktiskt. Och jag kommer inte träffa dem förens på lördag heller eftersom dom två är i Smögen atm - men ska jag vara helt ärlig så sitter jag och planerar för att göra en kort visit och hälsa på dom onsdag - torsdag, men vi får se hur allting blir. Nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar gå upp till skolan imon, godnatt. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback