EN MIDSOMMARNATTSDRÖM

I fredags var det midsommar och den dagen spenderades på bästa sett - först en lång och väl förtjänt sovmorgon sedan världens godaste middag hos Madde med ett gäng fina människor. Vi åt verkligen super god mat och roade oss med roliga lekar och lite nostalgi prat. 

Vaknade upp hos Madde igår med Madde, Johannes och Jesper, vi startade dagen med att beställa online pizza innan mormor kom och hämtade mig - det var nämligen dags att åka till akuten. Men ni kan vara lugna, det var inget jätte allvarligt. Det var bara jag som hade varit jätte smart och hoppat studsmatta kvällen innan och på något sett lyckats skada knät så att jag inte kunde sträcka ut det, eller gå ordentligt. Efter att ha spenderat typ 7h på akuten, så fick jag äntligen åka hem, utan att riktigt veta vad som hade hänt. Men jag mår bättre idag iaf, och jag tror att om några dagar så kommer knät vara som vanligt igen! Men höjdpunkten på gårdagen var absolut att få komma hem till min säng och mitt hem, för ni anar inte hur slut jag var igår efter all väntan och smärta, sov verkligen såå skönt inatt. 



Två bilder från i fredags. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback