HOME SWEET HOME

Godkväll! Nu är jag hemma igen, eller ja jag kom hem i söndags morse, men åh, var så oerhört trött och har varit tills idag typ, så jag inte orkat uppdatera. Men jag har verkligen haft hur kul som helst, min och julias första resa tillsammans och jag kan lova att det kommer bli mer av det. Var längesedan jag hade så här kul, så detta kan man leva på ett tag. Dock blev det inte många timmars sömn, vilket resuterade till att jag låg och sov nästan hela söndagen. La mig tidigt för att orka med en spännande arbetsvecka med nya utmaningar. Nu känner jag att jag börjar vakna till liv lite igen, men ska ändå lägga mig relativt tidigt idag så jag får tillbaka min förlorade sömn. Klagar verkligen inte, för det var såå värt att vara vaken och lägga sig sent, men nu måste man tillbaka till verkligheten. 

Här kommer några bilder från resan, hade tyvärr inte med mig systemkameran, så bilderna är halvkassa från telefonen. Kram 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback