JOBBA MIG UPPÅT

Det är tisdag och en ny vecka är i gång. Min första jobbdag på det nya jobbet i fredags gick mycket bra, tänkte först under introdutionen att "F*N, hur ska jag klara detta? kommer jag verkligen fixa detta? är detta verkligen någonting för mig?" och JA det var det verkligen, hade jätte roligt och det var kul att testa något helt nytt som jag inte gjort tidigare. Och jag ser redan fram emot nästa arbetspass. Fortsatte sedan fredags kvällen med en bio tillsammans med Sathina, Nicklas och Sebbe och vi kollade på Bad neighbours som var en rolig och underhållande film. Lördagen spenderade jag med Sofia på eftermiddagen, kollade lite smått på eurovision och umgicks. I söndags var det övningskörning som gällde och lite fix hemma. Men nu är det som sagt en ny vecka och nya möjligheter står framför mig. Som det står i rubriken så håller jag på och jobbar mig uppåt, känner att det har varit så mycket negativt i min värld på så kort tid att jag tappat mitt fokus och min självkänsla, men har imorse haft ett möte med min coach på medborgarskolan, så jag ska allt ta mig uppåt med nya tag nu, jag får hoppas det iaf haha!! 

Idag är det ensemble på schemat och som jag har längtat. Har varit ifrån det i en månad nu och det måste nog vara det bästa med att vara tillbaka på skolan, att äntligen få sjunga lite igen. För ni förstår inte hur mycket glädje som sprider sig i min kropp då. Efter det så ska jag möta upp Jenni och gå på presentjakt, det är nämligen så att vår kära vänn Julia fyller 20 på lördag. 

Hoppas ni alla får en bra dag och vecka. Kram 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback