REDO FÖR TYSKLAND

Godkväll på er! Vilken mysdag detta har varit. Har bara gått runt hemma idag, tvättat, städat, bäddat rena lakan och gjort iordning på min packning. Tog en liten sväng till stan för att köpa nödvändigheter som behövdes här hemma och till resan, ikväll så har jag bara gjort klar all packning och lagt ner det i väskan, nästan klar, nu är det bara småsaker som skall ner, som jag får packa ner imorgon efter jobbet. Som ni förstår ska jag till Tyskland, bokade resan ganska spontant för någon vecka sedan och åker redan imorgon eftermiddag tillsammans med bästa Julia. Vi är bara borta över helgen, så jag är hemma igen redan på söndag, men ååh va kul det ska bli och bara komma bort lite för en stund, se något annat och andas ny luft. Ladda om batterierna. 

Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla några avsnitt av Greys Anatomy innan jag somnar. Godnatt 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback