SPONTAN WEEKEND

Godkväll på er! Har inte varit hemma på hela dagen då jag haft en hel dag med mamma och min lillebror och varit runt i olika affärer oså, sen på kvällen så träffade jag Sofia och käkade kina buffé med henne till middag, och sen tog vi oss en liten tur med bilen. Fick även ett samtal från min väldigt saknade kompis Amanda, från skövde, som undrade om jag ville följa med till jönköping på lördag och sova på hotell och lite så, och det tackar man ju inte nej till. Har inte träffat henne på ett ÅR!! asså ni förstår inte, det är sjuuukt länge. Så på lördag morgon åker jag till Skövde där hon hämtar upp mig, så tar vi bilen till Jönköping, väldigt spontant, men sååå kul! Och imorgon kväll ska jag på timbuktu med Sofia på Liseberg, så det blev en fullspäckad helg helt plötsligt, men väldigt kul! åh cant waaaait to see my amandaaa!! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback